Fredagsmys














Har fredagsmys med mej själv i soffan, framför idol med nybakt susannasmagevänligt-bröd och yoghurt. Robert är iväg på annat håll och jag passar då på att träna på att vara själv. Har varit mycket dålig på det ett tag då jag blivit stressad och ledsen när jag suttit mej ner i soffan, när det inte händer så mycket. Men känner inte alls så lika mycket längre och det är så skönt. Mår väl bättre inombords och det gör mycket. 
Har haft tacofredagsmys med barnen på jobbet idag, och igår var vi i skogen och lagade soppa och grillade marshmallows. Jag trivs mer och mer på jobbet och det är en härlig stämning där ute. Det är på landet, och man gör lite som man vill och det är inte samma "förbestämda regler" som det är på kommunala förskolor.
Nästa helg åker jag, syskonen, robert och niklas till stockholm för tyngre classic 2, shopping och mys. Och om dryga månaden åker jag äntligen till london och träffar mina älskade tjejer. 
Så ja, trots att det blir mer och mer mörkt och kallt ute så har jag bra saker att se fram emot. Det är bra. Det behöver man så här års.
Allmänt | |
Upp