~~~~~~~~~~~~

 Har försökt skriva någonting här väldigt länge nu men har bara blivit mer ordbajs än vanligt och har raderat gång på gång. Har varit lite mycket sista tiden och hjärnan har varit på högvarv. Har bytt jobb och att sluta på mitt jobb i Karlskoga var jobbigare än vad jag trodde och att behöva säga hejdå till alla sista dagen resultatade i gråt till varje kram. Har grubblat onödigt mycket innan jag började mitt nya jobb men nu med en vecka gjord, så önskar jag att jag hade besparat mej lite grubbeltid för jag trivs där med. Bara jag får komma in lite mer i det så blir det nog väldigt bra. 
Har även sagt hejdå till mina tre kära vänner som flyttar till london nu. Har verkligen inte förstått att jag inte kan träffa dom när jag vill nu, utan jag måste åka flygplan för att komma till dom. Det får mej att vilja gråta och gräva ner mej lite, men är väldigt glad för deras skull och tror dom kommer få det toppen. Så nu kommer jag lära mej att hantera flygplatser och åka flygplan själv. Det blir spännande.
Utöver det då så har jag och robert varit hundvakt en vecka, jag har umgåtts med familjen och har många myskvällar med min kärlek. Jag tränar mest styrka nu för att bygga under hösten och trots att jag älskar styrka mer så längtar jag till avskalningen och få känna sej lättare och inte så pluffsig (med ett "finare" ord). Det är väl en liten del av vad som hänt sista tiden. Nu ska jag hoppa av cykeln, torka svetten och träna något annat.
Allmänt | |
Upp